Po krátké pauze jsme nachystali další výstavu – Modrý a silný: Příběh značky ALPA a Lea Heilbrunna. Výstavu připravuje kurátorka Helena Maňasová Hradská z Kabinetu teoretických studií Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. Vernisáž výstavy proběhne ve středu 16. března od 18 hodin na adrese Štefánikova 5670.
Výstava Modrý a silný je stručným shrnutím výzkumu reklamních prostředků meziválečné značky Alpa z pohledu vizuálních studií a dějin marketingu. Hlavním záměrem výstavy je poukázat na širokou a pestrou škálu zdrojů (ideologií a předobrazů), které prodejní strategie značky dokázala využít k budování identity.
Účast reklamního výtvarníka Lea Heilbrunna na budování této identity byla zásadní a do velké míry určovala vysokou úroveň marketingové komunikace firmy, pro niž se v té době stala značka Alpa doslova legendárním příkladem dobré reklamy „vyššího stylu“.
Výstava Modrý a silný: Příběh značky ALPA a Lea Heilbrunna potrvá až do 28. dubna, navštívit ji můžete zdarma od pondělí do čtvrtku od 13 do 18 hodin. Sledujte aktuální informace na našem webu, Facebooku a Instagramu ohledně doprovodného programu.
Celou výstavu zakončí dernisáž 28. dubna 2022 od 17:30 hodin. V rámci dernisáže k poslechu symbolicky zahraje zlínská cabaret-punková kapela Franc Alpa hrající k tanci a pohledu, aneb lidový nátěr k masážím a do koupele.
